18 juli 2009
omringd door onze liefde en geborgenheid kwam ons lief klein zusje in ons huiselijk nestje ter wereld ...
Geert en Leen Bekaert-Van Hee zijn haar papa en mama
Wannes (°01) en Heike (°03) zijn haar grote broer en zus
Marjan Delaere en Dirk Dobbelaere zijn haar lieve meter Janneke en peter Dobbie

mama houdt voor jullie deze blog bij

-

de blog is nog in wording....

omdat ik pas in augustus 2010 de kracht vond om aan deze blog te beginnen, is mijn verhaal onvolledig.
ooit wordt dit verhaal wel een volledig geheel, nu zijn er echter heel wat berichten waar niets in geschreven staat

in december 2010 kregen wij verrassend goed nieuws - zoooo verrassend goed, dat we er ook weer even niet goed van waren en ervan moesten bekomen ...
sindsdien is mijn blog op een heel laag pitje komen te staan - ik schrijf maar weinig meer, maar ooit neem ik de draad wel weer op ...
even geduld dus...


deze berichten schreef ik recent of vulde ik recent aan ...

mei 2011 :
op 6 juli 2011 ... precies 1 jaar na de diagnose, organiseren we een benefiet voor het kinderkankerfonds - allen daarheen !

juni 2011 :
ons benefietconcert krijgt aandacht van het nieuwsblad ...


hieronder lees je de tekst van mijn berichten

hiernaast staat het archief van wat ik eerder al schreef.
de berichten worden per maand geklasseerd.
klik op de maand en dan op de titel van een bericht, en je leest de bijhorende tekst hieronder...

7de chemokuur - 7,8,9 september 2010

de 7de en voorlaatste chemokuur is voorbij  (een ruimer verslag volgt - vul ik hier aan)

hierna nog één kuur, en dan is het eerste hoofdstuk afgesloten.

maar, het zwaarste stuk moet nog komen: van oktober tot december : kuren om stamcellen te kweken, buikoperatie, zware chemo om alles wat nog overblijft aan kankercellen te vernietigen - hiervan zal ook haar beenmerg afsterven - en dan de transplantatie met haar eigen nieuw, gekweekt beenmerg ...  daarna herstel, herstel, herstel ...

nog een lange weg te gaan dus...

we doen alvast onze bergschoenen aan, en slaan een ruime voorraad proviand (lees : moed) in ...

3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Je kent met niet maar ik ben een goede vriendin van Sofie, de meter van Wannes, en tegelijk de tante van Lena, die je kent van het UZ. Ik zag dat je een berichtje gepost had op Lena's blog en aangezien Sofie me de link van deze blog gegeven had, leek het me leuk om hier ook eens iets te laten horen.
    Eerst en vooral proficiat voor de prachtige blog. Echt heel mooi gedaan!
    Ik wens jullie heel veel moed bij het gevecht dat jullie dagelijks moeten leveren, willen of niet.
    Ik hoop dat Martje erdoor komt en dat jullie er haar binnen zoveel jaar opgelucht over kunnen vertellen, want ze is nog te klein om er veel herinneringen aan over te houden. Gelukkig misschien...
    En ik wens ook grote broer en zus heel veel sterkte toe, want voor hen moet het ook heel moeilijk zijn.
    Groetjes,
    Hanna Martens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    pas de brief gelezen dat mijn zoon mee had.
    Had er nog niets over gehoord. Wat erg.
    Blij te lezen dat het beter gaat.
    Hopelijk lukt het zwaarste stuk van de weg nog te gaan ook hé.
    Denk met je blog dat je je eigen gevoelens kan afschrijven ook een hulp zal zijn.
    Ik wens jullie veel moed en sterkte en de liefde om er samen door te komen.
    Ik zal zeker een kaarsje opsteken voor Martje.
    groetjes,
    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben ook een dochtertje met neuroblastoom.Bij haar werd het vastgesteld toen ze 4 maand was. Momenteel is ze bijna 5 en alles gaat goed met haar. Ze is momenteel een vrolijke kleuter. Het blijft wel steeds lastig als je denkt. Op 3k6 begeleiden ze je heel goed.
    We wensen jullie veel sterkte en hopen op een goede afloop.

    BeantwoordenVerwijderen